Numb - 2. rész (Egyperces)


Koncert
2005

Koncertre készültem. Nem is akármilyenre – Linkin Park koncertre. Eddig az összesen ott voltam, amit a közelben szerveztek – és rettentően jól szórakoztam. Chester hangja valami eszméletlen volt és Mike rapje… Annyira örültem, hogy sikerült rávennem Jeffet, adjon a fiúknak egy esélyt.
Viszonylag hamar sikerült odaérnem, bár nem akart még beengedni. Viszont, amikor megnyitották a kapukat sikerült a színpadhoz közel kerülnöm. A fiúk tomboltak, mint mindig – és meglett a kedvenc dalom. Eddig soha nem választottam magamnak dalt, de most nem tudtam nem megtenni. A Numb belopta magát a szívembe – és ez volt az, amit éreztem.

„I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be
I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése