Kritika ~ Alsyniai regék



Kinézet és összhatás
A színvilág érdekes – bár a fantasy történeteknél általában a fekete szín a domináns. Az nagyon tetszik, hogy a háttér nem egészen fekete – baloldalt a lila rózsa nagyon megnyerő. Kerestem szöveg-láthatatlanság hibát, de nem találtam – Gratula! Az elválasztó virág is gyönyörű és illik is a sémához – bár egy kicsit többször látnám. :) Haladunk ugyebár a korral és ez a FB-kal jár.
A chat színvilága első ránézésre elüt, de ha jobban megfigyeltem minden színt megtaláltam az oldalon. Ami mindig zavart és valószínűleg ez azért van, mert nem értem a lényegét: baloldalon a FB profilképként használt képecske, ami a bannerben is megjelenik. Az oldalsávok hátterével se lenne különösebb problémám – mert a feketéhez és lilához illik! –, ha a bal oldali virágot nem takarná be (bár ha lejjebb görgetünk láthatjuk az egészet). A felső oldalakat tudom, hogy milyen nehéz „kezelni” és, hogy néhány sablonnál nem úgy alakulnak, ahogy mi szeretnénk – engem egy kicsit az zavar, de jól lehet rajta tájékozódni, tehát no problem.
A nyereményjátékok, blogversenyek mind nagyon jó ötletek – bár én egy könyvnyereményes játékot nem tudnék csinálni, de Ti még ezt is…

Történet
1.      Árny és Rózsa
2.      A rózsa másik virága
3.      Holdpenge és Hanyatlás
…………………..
Tartalom:
Árny és Rózsa
„Solriell Sheridan kéjkeltő, a legjobb a szakmájában. Mindene megvan, amire vágyott: függetlenség, ismertség, népszerűség, barátok. Az élete tökéletes… lehetne. Ám egy napon rá kell döbbennie, hogy valaki a vesztét akarja, méghozzá bármi áron. Egy váratlan éjszakai támadás azonban talán nem csupán rosszat tartogat számára. Egy titokzatos, vonzó idegen siet a megmentésére...”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A rózsa másik virága
„A kényszerházasságok ritkán sikerülnek jól, főleg ha a jegyes idegen. Nem csoda, ha a fiatal és öntudatos Solriell is minden áron el akarja ezt kerülni. Azonban titokzatos vőlegénye sem kevésbé elszánt, s ezért mindent megtesz, hogy a házasság beteljesítésével elérje sötét célját.”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Holdpenge és Hanyatlás
"... Elgondolkozott azon, vajon annak kellene–e jobban örülnie, ha a lyth eljönne, vagy ha nem. Az utóbbi lett volna a könnyebb út, hiszen úgy tehettek volna ezután, mintha semmi sem történt volna. Ha azonban tanára mégis megjelenne, Phylipónak kellene döntenie, hogyan cselekedjen. Tudta, hogy képtelen lenne Eirlys szemébe nézni, ha kényszerítené olyasmire, amit a lyth nem akar. Még akkor is, ha tisztában volt vele, talán ez az egyetlen lehetőség, hogy ilyen közel kerüljön vágya beteljesítéséhez..."

Vélemény:
Igen érdekesnek bizonyult és rengeteg fantáziát látok ebben a történetben. A megfogalmazás és szóhasználat is rendben van! Inkább a párbeszédek központozása az, amiben hibát fedeztem fel – ezt még a Merengőnél kellett megtanulnom, de azóta sem tudom elfelejteni [ITT tájékozódhattok]. A szereplők érdekesek, a lények is teljesen újszerűek – amivel nincs baj, és az plusz pont, hogy a FB oldalatokon képeket is osztotok meg!
Annak is nagyon örültem, hogy nem egy nyúlfarknyi fejezetet kellett elolvasnom – abból mennyivel nehezebb véleményt mondani?! Bevallom, amikor olvastam elképzeltem, hogy könyvet olvasok. A fejezetek végén a kérdések is nagyon ötletesek – figyelemfelkeltő, érdekfeszítő, ha az olvasók maguk gondolkozhatnak el a dolgokon.
Egyáltalán nem bántam meg, hogy beleolvastam a történetekbe!


Mások véleménye
Másoknak még nem volt véleményük, vagy nem tudok róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése